I wanna make love in this club

Måste bara säga att det är hur skönt som helst att springa en runda på kvällen. Varför har jag inte kommit på det tidigare? Dock blev jag utsatt av en nära-döden-upplevelse ikväll. Fick vänta vid järnvägen på att bommarna skulle gå upp när jag började rundan, och när jag kom tillbaka dit hörde jag att plingan var igång och hade absolut ingen lust att stå kvar ensam i mörkret (måste tänka på att komma ut lite tidigare nu när vintern närmar sig), så jag ökade till 5:ans växel och laddade i svängen över spåret. Bara det att bomarna redan var på väg ner och jag ser tåget komma i full fart! Tror aldrig jag har sprungit så fort i hela mitt liv.

Nu har jag tagit mig igenom duschen, kollat slutet på Fångarna på Fortet och sitter och lyssnar på The Baseballs. Dom uppträder på Gröna Lund på fredag. Pratade med pappa om det idag, att jag hade lite panik över att jag kanske inte kommer dit pga. pengabrist och sug-tågtiderna. Lät nästan som att han skulle kunna tänka sig att skjutsa dit mig och mina homies (om ni fortfarande är på, bitches?). Annars ska jag prata med min farbror och se om jag inte kan sova där över natten, dom ska ju ändå åka till Flen på lördag. Jag ska iallafall dit, om jag så ska övernatta på McDonald's-toaletten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0