I think I'm losing my head

Låg i min egna värld och läste, då jag avbröts av sms-signalen. "Kommer du på ridningen ikväll?". Ridning? På sommarlovet? Kollar på datumet och märker att sommarlovet redan slutat för vissa. Inte lätt för lilla mig att veta när ridningen drar igång igen.. sånt måste jag bli påmind om! Så nu sitter jag och är arg på mig själv för att jag inte är på en av dom bästa platserna i världen, när jag längtat dit hela sommaren. Kanske tar mig en tur till mitt egna stall för att få ett bättre humör. Men det är fortfarande inte samma sak. Fan

Bild från avslutningen i början av sommaren


Kommentarer
Postat av: Cissi

okok det är helt okej med mig :)

2010-08-18 @ 19:16:47
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0