Hur lång tid tar det innan man blir blöt när det regnar? sådär 5-10 sek.

Jag kom till skolan, gjorde det jag skulle och gick. Mötte Jennie och Rebecca på stan, tog en hamburgare på McDonald's och sedan tåget till Flen. Där mötte jag Linus, satt och snackade om allt och ingenting. Sen kom bussen och vi fortsatte snacka om allt och ingenting, tillexempel hur han planerat sin död (jag ska få den på film).

Nu är jag iallafall hemma, jeansen är av och mjukisbyxorna är på. Ska även ta mig igenom 21 mattetal tills imorgon. Åh, då får jag äntligen sovmorgon. Tar antagligen 07.45-bussen (vilket är en dröm för mig), käkar frukost på PW och sedan tåget 09.13 till Eskilstuna. Så gott folk som är kvar i Flen, imorgon är finns det en chans att träffa mig (passa på medans jag fortfarande lever)

Nu ska jag fan ta mig en tupplur, har haft huvudvärk sedan igår. Inte okej.

atja, blöt tjej, lockigt hår (cam suger)

Kommentarer
Postat av: Joy

TJENA SNYGGING DÄR I MÖRKT!

2010-08-27 @ 09:36:30
URL: http://joyworld.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0