Godmorning, sunshines

Ni kommer inte tro mig när jag säger att jag faktiskt vaknade nio idag. Dock hade jag fått ett sms av Malin som sa att hon inte kunde få pengar av sin mamma, så det blir ingen Donkenlunch idag. Men tror att jag eventuellt åker in till Katrineholm iallafall. Har inget bättre för mig, så why not? Bättre det än att sitta hemma och komma på sjuka saker som tidsfördriv.

Måste även säga lycka till, till Joy som börjar skolan idag. Och jag är väldigt ledsen att jag valde att somna tidigt natten innan då du låg vaken av nervositet (som jag vet att du gjorde). Glöm inte att ge mig alla detaljer ikväll om hur allt fungerar där uppe i huvudstadens skolor. LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0