Doktorn: "Alkoholen är din fiende". Jesus: "Älska din fiende". Prästen: "Tro på Jesus".

Godmorgon världen.

Sitter och gormar mig för att det är måndag imorgon och en lång, jobbig skolvecka fram tills nästa helg. Tycker även synd om mitt hår som ser ut som att natten var lång och vild. Jag ä inte riktigt säker på att bosten hittar ut som den försöker ta sig in, så lika bra att raka av sig allt på en gång. Sist men absolut inte minst saknar jag mitt liv.

Skola, sova, plugga, vad är det för liv? Jag kan säga hur min onsdag kommer se ut om 2veckor: sova, skola, stallet, plugga, sova. Jag vill inte kunna säga hur min onsdag ska se ut om 2veckor. Jag vill ha tillbaka mitt liv, och att det kommer ta 3år tills dess gör att jag vill lägga mig ner och gråta som en lite barnrumpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0