Det är inte lätt att växa upp på Strömmen

Fortfarande full rulle i stugan. Några dansar, andra bråkar, några skrattar medans andra gråter. Precis som vanligt. Jag och Julia har setat och kört ungefär 10 parti yatzy, man får underhålla sig på bästa sätt. Vi tänkte dra en sväng till Katrineholm och käka på McDonald's, men det hade vi inte heller ork till.

Tittar på klockan och såg att jag börjar skolan imorgon. Fick plötsligt en väldigt ångest. Det finns så mycket som jag inte hunnit med och så mycket som jag helt plötsligt måste göra. Hur mycket hinner man på en dag? Inte ett skit om man lever i min värld. Nu ska jag nog försöka vara lite social, innan allt folk försvinner. Längtar faktiskt, det börjar gå över styr.

Hörs imorgon. Godnatt. LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0