Då lägger vi i ännu en växel.


Ingen tvivlan om vem som vann brottningsmatchen, men visst är hon söt. Hon är uppväxt med en liten minihund, därför tror hon att hon inte är större än några decimeter. Synd att det inte är så, då hade jag haft lite större utrymme inatt.

Duschade nyss, håller på att fixa mig och sen tar jag tre-bussen till Flen sedan fyra-bussen till Katrineholm med Malin igen. Ska eventuellt träffa Emas och förhoppningsvis något mer roligt folk. Själv ska jag försöka få tag på Dennis och leverera en käftsmäll. Det är oklart hur vi kommer hem än så länge, men det löser sig.

Kommentarer
Postat av: maulin

hahah diggar att vi alltid har planerat så bra när vi ska iväg :DD <3

2010-08-28 @ 14:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0