C'mon, let's take a break

Springa springa springa. Inte nog med att jag gör det varje kväll, nu gör jag det även i drömmen. Jag är inte riktigt säker på vad det är jag försöker fly från, det är något som jagar mig. Kanske försöker jag springa ifrån mig själv? Eller din del inuti mig? Så nu är jag rädd för att somna också. Pricken över i:et.

Trevligt hemma hos faster iallafall, smörgåstårtan var ingen hitt för mig, men tårtan gick ner. Kändes skönt att få springa bort det senare. Har fortfarande inte fixat någo skjuts eller så till/från Stockholm på fredag. Och så är det ju Darin i Eskilstuna på lördag. Och 13kronor är det som finns på bankkortet medans plånboken är proppad med kvitton. Sist men inte minst är det skolfoto imorgon också. Ibland önskar man att man bara kunde lägga sig ner, sova i 100 år, sedan vakna upp och leva lyckligt i alla sina dagar (lite wannabe Törnrosa).

Men jag säger som jag alltid har sagt. Det ordnar sig. Nu: bed-time. LOVE

Två väldigt saknade pojkar ♥ Hugo (vet att jag träffade han idag, men iallafall!) och TobY.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0