Be careful with my heart

Jag måste införskaffa sömnpiller, om det inte vore för sömnbristen så för att få min hjärna att komma helt ur funktion bara för ett tag. Jag tänker på saker som jag inte ens vill tänka på, ändå slutar jag inte. Är jag den enda eller är detta ett normalt beteende? Jag vill ha dig, har alltid velat. Men du sårar mig, skadar mig. Så det kan finnas en annan. Någon som börjar ta plats, platsen du tog omedvetet. Men jag vet inte om jag är redo att sparka ut dig, eller om jag ens klarar av det. Men att släppa in någon annan när det redan är upptaget känns fel på alla sett.
Jag måste införskaffa sömnpiller. Jag måste få något som stänger av allt innan jag faller.

Kommentarer
Postat av: Alice

inte kul.

natten ger en bara tid att tänka.

på dagen när man kan göra saker så tänker man inte lika mycket.



varför kan man inte bara somna som när man var liten för? man la sig i sängen och bara somnade på en gång. tänker aldelles för mycket.

2010-08-19 @ 01:55:18
URL: http://alicer.blogg.se/
Postat av: JOY

Tror att vi måste prata lite! LOVE you <3

2010-08-19 @ 12:41:18
URL: http://joyworld.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0