Where're you gonna sleep tonight?

Andra dagen som sjukling, och jag blir redan galen. Har legat i sängen ett och ett halft dygn nu, minus tre toabesök. Har blivit serverad med alvedon var och varannan timme, så de är nog de enda som hittas i min mage nu. Jag hatar att vara sjuk. Och så är de nationella imorgon också. Vet inte om de är någon idé att gå dit eftersom hjärnan är totalt ur funktion. Sitter inne på fejjan och undrar varför alla har "jävla snö" som status? Vågar dock inte kolla ut genom förnstet. De skulle bara göra mig besviken, antagligen. Istället ligger jag somvanligt i sängen och tänker på att sommaren närmar sig. Jag, Malin och Simone blev i måndags sugna på att grilla me massa folk, så vi är nu igång me att samla folk till Orrö den fjortonde maj för att skapa riktigt sommarkänsla. I love it.

Annars är de ju snart sommarlov: trettiofem skoldagar om de ska vara exakt. Känner faktiskt ganska stor press, känns som att de är massor som ska bli klart osv. Men de är väl bara att kämpa tills mållinjen. Nu ska vi se om man kan hitta någon bra rulle att dra igång, börjar bli lite långtråkigt att bara ligga här och stirra upp i taket som någon jälva random.
Bild från Sweet 16, Rebecca och jag in a serious talk, på ett ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0