What happend in Skebo, stays in Skebo

Gårdagen var bra. De var den faktiskt. De var som en fest ska vara. Seg start, ös, kaos. Hade koll till en början, sen blev de lite för mycket ös och lite för lite koll. Droppade in folk från höger och vänster som varken betalade eller stod på listan. Dörrvakt hade nog varit nödvändigt trots allt.

Jag säger både tack och förlåt för igår. Vill passa på att säga att jag är glad att jag har dom jag har. Speciellt tack till kusin som verkligen hjälper mig, ställer upp för mig och för att hon bara finns. Vill även tacka bror, för att jag vet att du verkligen finns för mig. Mer än vad jag tror. Och Richard. Tack för att du lyssnar. Du är och kommer alltid vara som en bror för mig.

Enda bilden jag har eftersom jag hade noll kontroll på min egen kamera igår, sorry

Kommentarer
Postat av: Julia

Du är underbar gumman! <3

2010-04-18 @ 23:03:39
URL: http://jjsophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0