Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram?

SÅJA, nu rullar liv1 på somvanligt. Stallet var mys, fick rida söta Mikla för första gången, typ. Kändes wierd att vara tillbaka på ponnyryggen, men klarade att ta oss igenom hoppbanan, awesome. Annars har jag nu flyttat, lämnat alla kartonger och kassar och istället skaffat mig ett eget litet krypin i ett av nedervåningens hörn (låter mys, jagvet). Langar picture imorgon, måste medge att jag faktiskt trivs.
Men första natten är alltid värst.


Nu laddar jag inför valborg. Skiter i vad alla andra gör, jag ska ösa - med stora bokstäver. Redan torsdag imorgon. Klädval? Dricka? Mat? Kör på de gamla vanliga: de ordnar sig, sörru. NIGHTY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0