I don't want you back.

Har varit en wierd dag. Inget har blivit som planerat. Inte för att jag hade några planer, tog allt som de kom. Inte de smartaste, men de funkade ju iallafall. Hamnade tillslut hos kusin där jag har tillbringat min söndagsångest. Blev soffslapp, rumstädning och massa mat. Så nu mår jag illa, great. Blev sedan hämtad av mor och far vid nio och hamnade på bensinmacken där mina fantasier drog igång. De blev ju inte bättre av att värsta skumma killen kom utgående. Fick nästan påminna mig själv att andas. Djupt. I'm starting to scare myself. Nu ska jag krypa ner i sängen och glömma morgondagens helvete.

Btw, glömde säga att partyt och fighten blev inställt igår. Drog istället till Sofia, nyinflyttad i Skebostaden, och chillkrökade, snackade skit om skolan, boys och livet. Var hemma vid två då vi snabbt bäddade iordning och somnade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0