Tomorrow is another day

Ligger i sängen och jag har inga planer på att någonsin kliva upp. Dock så var jag tvungen att lämna den i morse klockan sju. Hemsk känsla och får priset för veckans utmaning. Sen har jag spenderat min tid på Ekenäs och tjänat ihop cash. Från åtta till sex har jag gjort de ena och de andra och på köpet har jag fått ont i rygg, ben, fötter, armar och huvud. När jag tillslut fick åka hem så sjönk jag snabbt ner på sängen för att chilla. Tror jag lyckades somna för klockan åtta väcks jag av pappa som säger att maten står klar. Jag kämpar mig upp från säng1 för andra gången idag och lyckas ta mig ner för trappan.

Nu har jag fått mat, svalt en alvedon och krypit ner igen, och vad som väntas imorgon vill jag inte ens tänka på. Kommer bli tufft, jävligt hårt, slitsamt: but I'm gonna make it. Hoppas jag. Jo, då vet ni att jag lever och ber om utsäkt att jag inte uppdaterat, men att blogga klockan sju var inte den första tanken som slog mig. Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0