Someday you'll wake up to the reality, you too.

Ännu en tisdag lider mot sitt slut. Ännu en dag har i livet har gått i spillo. Har legat vid datorn hela dagen och dom senaste timmarna har gått till att kolla nya clothes som jag patetiskt har setat och dreglat över. Onödigt shit som jag verkligen behöver, men som ändå är totalt onödigt. Så just nu ligger jag och önskat att hundralapparna skulle vara några fler i plånboken. Får fan se till att ta mig till Lager och använda dedära presentkortet. Måste köpa nya kläder, får panik.

Har även fått ännu mer ångest över valborg. Verkar som att alla, verkligen alla, ska till Ekborgen. Själv tänkte man ju hålla till på hemmaplan med några av dom bästa. Vet inte vad jag vill längre. Kanske ska skita i allt och hänga me och bara käka och umgås hos Kinne istället? Jag sover på saken.

[Fuck you - Lily Allen] ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0