Somebody call nine-one-one

Nu ska jag nämna en sak för första gången i denna blogg. Jag börjar tappa lusten att blogga.

Känner mig ganska stolt att jag lyckas hålla igång i fem månader utan ett ända klagomål. Men nu börjar jag att tappa lusten igen. Precis som jag visste att jag skulle göra, någon dag. Finns hundra saker jag skulle vilja ändra på, men jag hittar varken tid eller ork att anstränga mig. Tycker inte heller att de är så många som hittar hit, och vad är då meningen med allt? 20 läsare per dag är inte så mycket att hurra för, men de är ändå ni som får all min ära. Så då får även ni bestämma: keep going or leave it?

Kommentarer
Postat av: Joy

älskar din blogg emma! jag har inte bloggat på flera flera dagar, men jag kommer igen jag vet det. Jag tycker du ska pausa ett tag och sedan komma när du vill det. Man ska blogga för att det är kul och inte bara för att, okeeeJ? jag stannar här iallafall. Love

2010-04-11 @ 20:03:03
URL: http://billiejean.devote.se
Postat av: linnéa

FORTSÄTT !

Jag älksar den (y)

2010-04-12 @ 16:11:55
Postat av: Linda

jaa, du vet väl redan vad jag tkr? gör som du sa att du skulle göra om du tröttnade, inte ta bort dem som med de andra... :) but you're doing a grrrreat job!:D<33

2010-04-12 @ 19:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0