Skebo kan va bra, så jävla bra.

Sofia räddade mig från undergången. Fick reda på att hon var tillbaka i kommunen och rentav tvingade henne att komma och hämta mig från detta hus. Vi drog till Malmköping och tittade in i skoaffären och drog en fika och snackade allmänt bullshit me Bella. Helgens bravader bland annat, klockrent shit.

Fick reda på att pappa satt och storgrina och sörjde tillsammans me syster sin och några glas på Mozarella och jag var mest lättad över att han fått reda på de så jag slapp berätta. Man kan vrida och vända på orden tills man blir tokig, men kommer aldrig få ut dom rätt. När Bella stängde affären och drog på 62årskalas tog jag och Sofia en sväng till Flen och kollade hur de stod till med farsgubben. Nog kunde han stå på benen, men de va knappt.

Sedan fortsatte vi våran resa på jakt efter en fest såhär på fredagskvällen. Flen var lika dött som vanligt. Svängde nog runt på varja gata som finns, drog en sväng till Skebokvarn, tog en korv på Kungsan, drog in mot centrum, hamnade i Skebo igen, tillbaka till Flen innan vi tillslut hamnade hos Kinne. I slutändan tror jag vi lyckats bränna runt sju mil sammanlagt. Trevligt fredag: jaaadå.

Hos Kinne var de trevligt. Bjöd på de ena och de andra och vi kände att vi tillslut hittat rätta platsen. Sen ringde mamma, och vi bad henne köpa en familjepizza och bjuda på. Självklart kunde hon de. Så kom Bella också. Tätt följt av mamma, pappa och en efterlängtat kebebpizza. Mys såklart, men jag fick hålla mig till de renare dryckerna när föräldrarna tog plats. Lite synd, men appropå morgondagen så var de nog lika bra. Men de är ändå i Skebo man ska va. Om man har de rätta sällskapet så att säga. Tack för en trevligt kväll!

Imorgon bär de av till Södertälje. Vet inte om jag hinner uppdatera, men ska försöka hinna upp i god tid. Annars hörs vi framåt kvällen. Ha en fortsatt trevlig helg. Kyss och smek

☮ PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0