Random stuff about a random-girl

Hur gammal är du om fem år? 21
Vem var den senaste du träffade? kusin

Hur lång är du?
runt 170
Vilken var den senaste film du sett?
don't remember
Vem ringde du senast?
carolina baby
Hur löd ditt senaste sms och till vem?
"de är ganska dött" - Joy
Vad är dagens planer?
sova, alvedon, dusch
Föredrar du att ringa eller skicka sms?
beror på vart jag befinner mig
Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
gifta
När såg du senast din mamma? hon passerade rummet för några minuter sedan

Vilken ögonfärg har du?
wierd, såkallade kattögon
När vaknade du idag?
åtta drygt
Har du någon gång hittat en katt?
jo, dom brukar gömma sig under min säng
Vilken är din favoritplats?
a beautiful nightmare
Vilken plats föredrar du minst? källare är en sorts fobi för mig

Var tror du att du befinner dig om tio år?
förhoppningsvis långt härifrån
Vad skrämde dig som barn? döden

Vem fick dig att skratta senast? kusin

Är du för ung för att äga vinylskivor? probably

Har du stationär eller bärbar dator? bärbar

Sover du med eller utan kläder på dig? kläder oftast

Hur många kuddar har du i sängen? sex drygt, plus fem

Hur många landskap har du bott i? sörmland, the one and only

Har du någon gång spytt på fyllan? once

Föredrar du skor, strumpor eller barfota? beror på vart jag befinner mig

Är du social? för de mesta, men dock väldigt blyg

Vilken är din favoritglass? ben & jerry's

Vad skulle du göra om du vann en miljon?
skryta
Tycker du om kinamat? lever för't

Tycker du om kaffe?
cappuccino med extra skum, helt klart
Vad dricker du till frukost? oboy eller juice
Sover du på någon särskild sida? virvlar runt som en tok

Kan du spela poker? jo, kunde en gång i tiden

Tycker du om att mysa? adå

Är du en beroendemänniska?
jag har mina måsten
Känner du någon med samma födelsedag som din?
nE
Vill du ha barn? hell no

Kan du några andra språk än svenska? adå

Har du någonsin åkt ambulans? faktiskt inte

Föredrar du havet eller en pool? pool är chill

Vad spenderar du helst pengar på? party, konserter, onödvändiga saker

Äger du dyra smycken? smycken ja, dyra vettefan

Har du någon gång testat narkotika? endast i medicin

Vad var det senaste du stoppade i munnen? tårta

Vem är den roligaste människan du känner? alla har sina sidor

Välj ett ärr på din kropp? armbågen vilket skapades när jag ramlade med cykeln som liten

Vad har du för ringsignal? sony ericsson-signalen

Har du kvar klädesplagg sen du var liten? trorså

Flirtar du mycket? är för de mesta blyg, men de släpper lätt me lite alkohol i blodet

Vart togs din profilbild för din blogg? har ingen profilbild, dah

Kan du byta olja på bilen? nej, men snart så

Har du fått fortkörningsböter? nej, men jag förbereder mig

Vilken var den senaste bok du läste?
eclipse
Läser du dagstidningen? låter onödigt

Prenumererar du på någon veckotidning?
inte längre
Dansar du i bilen? ja föfan

Vilken radiostation lyssnade du på senast?
rix fm
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
en tatuering jag vill göra
När var du i kyrkan senast? de är oklart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0