One day left.

Hemkommen efter en plågsam dag i skolan. Så sjukt jävla ont i benen och röva efter idrotten igår. Styrketräning, endast benövningar. Men hade iallafall ingen sista lektion. Underbart, så jag hann me fem i två bussen hem. Helt ensam på bussen, satan så skönt de va. Bara o luta sig tillbaka och njuta av solen som stekte i ansiktet.

Nu har jag varit duktig och bjudit in släkten på grillparty imorgon, fyller ju faktiskt 16år. Bara att hoppas på att solen är på min sida. Men nu ska jag plugga, och de ska jag fanimej göra också. Ett ganska stort so-projekt som ska vara klart om tre veckor, och jag har inte ens börjat. S ä m s t

Love the picture.

Kommentarer
Postat av: ABSSOLUTAARNELA

jag mår prima skinka! :D

haft en bra dag? ;)

2010-04-13 @ 16:56:50
URL: http://aarnnela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0