Nu ska vi sjunga in våren med en stor brasa.

Har varit hemmifrån huset i ungefär fyra timmar, varit hemma i ungefär tio minuter och de har redan börjat hända grejor. Malin skulle låna min fårfön och torka håret, så går plötsligt brandvarnaren igång. Jag sliter fram stegen för att stänga av på knappen, så funkar de inte? Så nu har jag en mindre trumhinna, en glödande hårfön, ett rum som luktar bränt och en skrattande Malin. Senare kommer även Rebecca och Linda, vi ska laga mat tillsammans (undra om jag borde förbereda pappa att köpa en ny spis?), ha de mysigt och kröka lite. V to the A to the L to the B to the O to the R to the G.
Nu ska vi se vad som finns i frysen som fyra små brudar kan tillaga utan att skapa eldsvåda. Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0