Fuck what I said.

Usch. Har varit en hemsk bloggare. Men jag vet att ni älskar mig iallafall. Tur att Wac håller er underhållna så ni inte lämnar mig totalt (i love you). Sitter och tar en paus från mitt heldagsarbete samtidigt som jag lyssnar på en riktigt gammal bra låt, Fuck it - Eamon. Har precis blivit klart me att packa ner de mesta av alla saker i mitt rum. Och tro mig, de är inte lite. Mycket mer än vad jag trodde, och då har jag ändå rensat det två gånger de senaste året. Men nu är iallafall alla hyllor, skåp, lådor tömt och redo att tacka för sig. Tittar mig runt och känner mig glad. Och lite panikslagen. Jag och känslor alltså, ingen kombination.

I helgen är de valborg. Fan tog april vägen? Har absolut inga planer och de verkar som om alla andra har de. Vart var jag när allt bestämdes? Måste skett när jag låg hemma i koma förra veckan. Jävla baciller. De får väl bli jag, vodkan och den stora brasan i Skebokvarn. Totaly alone. Why not liksom? Ingen som minns åt mig vad jag kommer att göra när jag har noll självkontroll och endast alkoholen susande i blodet. De här kan nog bli bra.

Sitter även och tycker synd om migsjälv. Skulle visa min stenhårda manliga sida idag då jag hakade på dom tuffa boysen och deras lekar. Går ut på att man ska slå på en läskburk så att de blir en buckla. Man slutade inte slå förens burken inte längre gick att identifiera som en burk. Kanske kan tänka er hur mina knogar och händer ser ut just nu? Helt svullen och sår precis överallt. Så går de när man inte vill bli utpekad som mes. De värsta är att när man väl är med i leken, så kan man inte dra sig ur. Då blir man automatikst mes iallafall. Så de är bara på't igen imorgon.

Ber om ursäkt igen för bad uppdatering, men känner att jag faktiskt fått något gjort idag (=datorn avslagen). Nu ska jag försöka hitta min mobilladdare som jag packat ner någonstans, borsta tänderna, glömma att jag ignorerat pluggandet idag och krypa till kojs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0