I'm in the game, boy.

Har nu hunnit åka in till Flen, träffat farmor, varit hos tandläkaren, pratat me saknade Malin, åkt hem och hjälp pappa me tvätten. Var tvungen att ta buss1 kvart över ett in till Flen eftersom jag skulle vara på Vårdcentralen halv fyra. Mötte pappa vid station så gick me han till farmor och va lite social någon timme. Vid tre anlände jag till tandläkaren för att kolla om mina tänder var fina, hela och satt på rätt plats. Svar ja, ja och ja. Nu behöver jag inte komma tillbaka förens om två år: härligt! Gick sedan tillbaka till stationen samtidigt som jag prata me Malin. Blir eventuellt att dra till Södertälje me tösen på lördag, wihuo. Hann iallafall me kvart över fyra buss1 hem och hjälpte pappa att fixa tvätten innan jag intog plats i sängen med datorn.

Nu har jag abslout ingenting att göra. Som vanligt. Någon som vill träffas kanske? Prata i telefon, skype, cama, smsa? Känner mig ensam här ute på vischan. Får väl ta mig en promenad i ensamheten för att fördriva tiden. Kanske kan ta en tripp till stallet eller hälsa på Bella och hennes små lamm-bebisar? Låter ganska mys faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0