I know I can do this, I really have to make it.

Hello.
Fick dålig start på dagen. Vaknde och såg att jag haft ner en av mina kuddar på golvet, lyfter upp den och ser att jag har vält vattenglaset på köpet. Kollar på golvet och ser en stor jävla vattenpöl, under sängbordet, på datorn (starta paniken!). Kastade mig upp ur sängen, hämtade en handduk och torkade upp allt så snabbt jag kunde.

Men allt gick bra, datorn funkar som ni märker och jag har även lärt mig en läxa. Inget mer vatten på golvet, man vet aldrig hur de slutar. De förvånar mig att de inte har hänt tidigare som jag rör mig i sängen, hehe. Har iallafall kommit hem från skolan nu, bytt om till stallkläder och ska nog sova en stund innan de är dax att åka. Är sjukt trött, skolan tar verkligen kål på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0