Happy birthday, to myself

503 193 600 sekunder, 8 386 560 minuter, 139 776 timmar, 5 824 dagar, 832 veckor, 192 månader: 16 år

Ny gitarr (med tillbehör), kläder, pengar, pengar, pengar osv. Haft en underbar dag, fått många gratulationer och en väldigt ovanlig födelsedagssång. Kände imorse när jag vakna hur jag verkligen va äldre. Sexton. Känner mig som en stor flicka. Nu är de bara att anmäla sig till övningskörningskursen, sen är jag ute på vägarna. Vet inte om du ska skratta eller gråta, jag ska iallafall gasa på så in i helvete. Men först ska jag få moppen att funka. Kusin tog en titt på skönheten idag. Skulle komma ut så vi kunde meka lite, ta en bira och bara njuta av att sommaren är påväg. Kan ju inte göra annat än älska't. Men nu ska jag dra mig mot sängen och tagga till fredag. Part-hey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0