gästbloggning!

Hej allihopa, wiccan här. Tänkte gästblogga lite för Emzie!
(Jag är alltså en av emmas best friends, enligt mig i alla fall... bor i violstaden och dricker alldeles för mycket cola, funderar alldeles för mycket och pluggar mer än vad jag är med mina kompisar, typ. Jag kör cross och är någolunda besatt av det.. hehe underligt hur mina vänner står ut.. En kort sammanfattning; Jag tycker motorer är roligare än smink. You got it bitch.)
Jag har varit sjuk i fyra dagar och det har verkligen varit underbart. Jag har gått och pratat simsspråk, klickat upptaget när folk ringer för jag inte vill skämma ut mig (i början kom det bara pipljud ut ur min mun ungefär så va) och sen har jag ätit överdrivet mycket halstabletter. Febern har inte heller varit speciellt mysig, och pricken över i:t är min underbara huvudvärk! <3
Men nu ska vi inte klaga, nu ser vi fram emot Emmas parthey imorn. Jag har ett problem. Vad fan ska jag ha på mig? Hjälp.. hjälp..hjääälp. Det måste jag fundera på. Har tre alternativ att välja mellan. Joy tycker förresten att det är roligt varje gång jag nämner att jag ska ha klänning. JO DU JOY, jätteroligt. Men det blir nog bra tillslut... Får vi hoppas.

Känns som att alla mina kompisar har bloggar utom jag. Men vart fan hittar jag TIDEN att blogga? Hm.. under sängen kanske? Nja, sånt har jag inte tid med. Eller så är jag väl rädd att jag ska skämma ut mig. Jag menar, jag skulle ju gästblogga nu åt emma, och det tog mig typ 5 minuter att hitta vart man skrev inlägget. Men vad skulle min blogg handla om? Cross. Hur många skulle läsa? Ingen. NEJ där har vi två anledningar till att INTE skaffa blogg när man inte är ett dugg intresserad av varken mode eller smink. Hehe.
Nej nu kanske jag ska runda av lite. Tack emma för jag fick låna din blogg, kände för att jag behövde skriva av mig, verkligen, ja.. Emma är verkligen en toppentjej och jag är jätteglad att jag får ha dig i mitt liv! Du betyder väldigt mycket för mig, du har hjälpt mig igenom mycket. Jag älskar dig gumman! Ni får ha det bra allihop:) och kommentera det här inlägget för då blir jag glad:D Nu kör vi en dagens outfit bild också:) PUSS FRÅN WACC!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0