eres maravilloso en todos los sentidos '

Hej. Idag är det wiccan som gästbloggar. Samtidigt pluggar jag spanska. Och sitter vid facebook. Och bilddagboken. Och har några konversationer på msn. Och har spotify uppe. Men ändå, jag pluggar i alla fall och det är huvudsaken.
Hm idag kände jag bara för att skriva av mig lite. Jag är så jävla sur och irriterad på precis allting känns det som! Hahah pms? Det är tre saker jag är irriterad på om ni vill.
Det första är att jag bråkar med en av mina vänner. Fast jag har en bra anledning. Nu pratar vi inte mer om det..
Det andra är att jag stör mig så jävla hårt på människor som aldrig kan sluta snacka skit. Vissa vet fan ingenting om mitt liv eller om vad som är sant men ändå hittar man på rykten och skit.. fattar inte det roliga. Det sårar bara folk. Plus att folk tror ju på ryktena också.. men så är det ju i varje "mindre" stad. Speciellt våran. Men det är lugnt, jag har ett år kvar tills jag slipper den här skolan och staden och börjar gymnasiet. Jag är liten men jag har stora förhoppningar huhu.
Vart hamna jag nu? Glömde nämna min tredje grej.. och det är att jag är så jävla trött på att man inte kan få bort vissa personer från tankarna (nu tror alla dom vet vem jag menar!) ah fast ne. Ska inte skriva något privat, det får i så fall inte publiceras hehe.. ska nog också skaffa en hatbok eller nått så jag kan få bort lite ilska. Nej men gud nu låter jag ju helt jävla sjuk.. HAHA!

Det är tur att man har sina underbara vänner som finns där för en. Helgen var underbar. Hade lite problem i fredags kväll, det var en massa saker och allt kom på samma dag.. Och vem kom in till flen vid 10 på kvällen bara för att finnas där? Jo Emma gjorde det! Det var så jävla snällt. Fyfan så glad jag blev, det kändes så bra att snacka av sig. Vi satt väl i några timmar i min bastu och pratade om allt och ingenting. Drack cola och åt choklad. Så ska det vara! Emma försvann hemåt vid 1 tiden någongång?
I lördags gjorde jag en massa saker på dagen, orkar inte skriva allt,  men lite senare runt sex åkte jag och joy hem till emma. Det fanns planer på vad vi skulle göra den kvällen men.. det sket sig så vi drog till Emmas äldre vän i skebokvarn som jag var med när jag var mindre! :) Haha, det var en jävligt trevlig kväll. Vi satt och snackade om allt och ingenting och det var så sjukt jävla kul. Tack för kvällen! Runt 2 traskade vi hem.
Vaknade på söndagen hemma hos emma och var trött som en.. jagvetintevad. Sen skulle joy och emma dra till lager 157!? Och jag var helt död.. Men vi fixade oss, åt frukost och sprang (!) till bussen in till Flen. Jag fick skjuts hem (<3) Och sen när jag va hemma så var "D" där så jag umgicks lite med dom och sånt :) En sjukt rolig helg med världens underbaraste brudar ! Man behöver ingen kille , vi har varandra ;)
I helgen är det valborg sen ska jag åka cross. Det ska bli trevligt. Tack för att ni ville läsa mitt helt jävla usla blogginlägg men jag kände för att.. skriva av mig så ni vet. Jag vill skicka en hälsning till Ayca för hon är underbar och jag vet att hon läser det här. Tack till Emma för att jag fick låna din blogg. (tacktal..)
ta hand om er/wacc

Kommentarer
Postat av: ayyycaaa

Du är underbar Wictoria, fint blogginlägg förresten ^^, och fin blogg Emma! :) <3

2010-04-26 @ 20:33:46
Postat av: elitNNn

tack ska du ha, ayca :)<3

2010-04-26 @ 21:02:14
URL: http://damnreality.blogg.se/
Postat av: Linda

haha tkr inte blogginlägget var dåligt! du skriver ju som värsta proffset^^ det är kul med lite gästbloggning ibland:)

2010-04-26 @ 21:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0