Är de fest elle?

Godmorgon. Godnatt. Ta de som ni vill.
Sitter i sängen. Vilar lite och känner mig stolt över dagens insats. Har ännu inte gått och lagt mig och är överpigg. Halv nio gick jag ner för att kolla vilka som satt och gapade i vardagsrummet. Där sitter storebror, Sofia, Pettersson, Stefan och Jacob fulla som svin. Ingen överdrift. Dom sitter och väntar på en sovplats (?) hah. Stackarna. Här väntar man inte på något, här skapar man plats för sigsjälv. Jag säger att min säng står ledig och har gjort hundra procent av natten. Då blir de ett jävla gap mot mig för att jag inte sagt något? Som om de vore mitt fel att dom inte kollar om de finns plats någonstans. Vettefan vart dom tagit vägen nu. Två av dom sitter och sover i fotöljerna och dom andra har väl lagt sig under något bord eller nåt.

Jag har iallafall varit duktigt och använt min överskottsenergi flitigt. Har hällt ut skapligt mycke alkohol ner i avloppet, ställt alla glas på diskbänken, ställt in alla drickor osv i kylen och spritskåpet, samlat alla tomflaskor och burkar i kassar, sopat upp krossat glas och torkat bort allt spill. Oh my god, vad jag känner mig stolt. Men diska de gör jag då inte. Gårdagen, förrigår eller va de nu blir, räcker gott och väl. Nu är jag iallafall på plats i sängen och väntar på att kusin ska vakna så att jag får lite sällskap. Tror att dom drar sig hem mot huvudstaden vid tolv, så jag tycker hon kan vakna nu så att vi kan umgås lite. De händer liksom inte så ofta.

Just nu luktar hela huset fyllestuga. Vädring nästa. Men ack så rolig och trevlig helg de varit. De har inte ens blivit något riktigt tjafs, vilket är helt otroligt. Nu när klockan börjar bli lite mer ska vi se om de är någon rolig som vill underhålla mig på msn eller sms kanske. Hörs senare, kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0