Always by your side

Blev ändrade planer för kvällen. Big change. Satt och avnjöt en B&J medans Gameplan rullade på tv'n och funderade på om jag skulle klippa lugg eller inte, när Wiccan älskling ringer. Blir tillslut så att jag ber pappa om skjuts in till Flen så vi kan snacka IRL istället. Satt ute i stugan och bastun och snackade om precis allt. Även jag fick prata ut, vi liksom hjälpte och peppade varann. Skålade även för ett nytt, lyckligare liv. I love you, honey. Du vet att jag finns här. Alla tider på dygnet. Always.

Nu har pappa skjutsat hem mig igen. Snälla pappa som ställer upp. Han tyckte att jag var bra. Man ska ställa upp för en vän. Pappa är en bra pappa. Som pappa ska man ställa upp att skjutsa, oavsett klockslag, om de är en nödsituation. You know I love you, även fast jag kanske inte visar de så ofta.

Kommentarer
Postat av: Linda

aha! nu fattar jagXD tj´kr du ska pröva med lugg för jag tror du skulle passa i de:)<33

2010-04-24 @ 18:14:41
Postat av: elitNNn

Over and done.

<3

2010-04-24 @ 19:47:16
URL: http://damnreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0