A lonely day in April

Sitter och kollar på massa gamla bilder. Eller de känns iallafall som att de va en evighet sen. Saknar hur mycket folk som helst, vet snart inte vad jag ska ta mig till. Emma-baby, vart tog du vägen? Trodde vi hade ordnat dehära, och så glider du undan igen. Jag vill inte. Och Caisa! Har fan inte sett dig på år känns de som. Måste träffas snart, saknar sönder dig. Patricia, min andra halva, vart håller du hus? Har vi seriöst träffats mer än en sväng på stan eller i skolan på ett halvår eller mer? Inte okej. Carro, älsklingen. 2010 blir vårat år, de va så vi sa. Var de bara tomma ord?

Nu ska jag sluta tycka synd om mig själv, ta mig genom duschen och möta helgen.

Kommentarer
Postat av: Caisa

BABUBABUBABUUU!

jag är häääääääär! saknar dig sjuuuuuukt!

det var typ år sen :(((<3

2010-04-24 @ 15:52:21
URL: http://caisaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0