2010-04-29

Shubre (blatte-style)
Sitter i sängen och försöker komma någonstans med so'n. Nivet, dendära uppsatsen som jag nämnt tidigare? Ska vara inlämnad på måndag, och jag har typ gjort... halva? Skäms över migsjälv. Ska även skriva ett CV och lämna in på svenskan. De går nog ganska fort. Annars sitter jag bara och tänker på om jag ska söka till Idol eller inte. Mina vänner är peppade. Lite för peppade, vilket skrämmer mig. Tänkt om jag gör bort mig totalt? Eller om min röst faktiskt ÄR förjävlig? Kommer jag sluta sjunga då? De som är så underhållande. Sitter och tröstäter mig med chips. Väldigt onödigt. Fråga iallafall pappa om han kunde skjutsa mig till Stockholm nästa helg (omg, nästa helg?!) men då sa han att vi skulle till Lkpg och fira kusin, vilket jag hade noll procent aning om. Sa att jag eventuellt inte kunde följa me, om jag bestämmer mig för att söka alltså. Han flippa ur och börja skrika på mig. Men de gör ingenting. Är van. Jag vill att någon ska skrika på mig. Skrika att de är dax att vakna upp, leva i verkligheten igen. Har skitit totalt i skolan på senaste tiden, så nu måste jag slita arslet av mig och de tar kål på mig. Kan va pigg ena sekunden, sen slapnar jag av en sekund - smack - jag är borta i drömmarnas land.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag kanske ska till Stockholm nästa vecka till Idol. Jag ska INTE söka, ska med en som ska ! ;)

2010-04-29 @ 17:38:13
Postat av: elitNNn

Ofan. Vem? =D

2010-04-29 @ 18:19:36
URL: http://damnreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0