And here I go again.

hello bloggvärlden, saknat mig?
min förra blogg lyckades jag faktiskt hålla igång i fem månader innan jag tog dens liv, och jag hoppas kunna hålla denna i liv så länge som möjligt. kan inte lova att det blir så upptaderat, det händer inte så mycket i mitt liv liksom. men fram tills nyår ska jag nog kunna börja med lite smått och gott.

idag har det hänt absolut ingenting. somnade klockan sex imorse (y) och vaknade när mamsen kom in och sa att det var lunch nere på bordet. efter det har liv1 bestått av tv och data, wow. kollade på en film som pappa fixade för några dagar sen - santa buddies. nivet, det handlar om domdära söta labradorvalparna? den var ganska rolig faktiskt, men en dag som denna kan vad som helst roa mig. funderar på att dra mig till sängs och glo på ännu en film, finns inte mycket man kan göra. imorgon blir det eventuellt att dra till etuna med mamma och införskaffa sig lite nya outfits. något klatshigt till nyår kanske man kan hitta också? och så håller jag såklart en tumme på att jag träffar världens underbaraste Carro, har inte träffat tösen sen mellösafest1 (12december). mja, mer finns det inte att säga. hoppas alla har haft det bra såhära i juletider, själv har jag inte haft den minsta julkänsla plus att jag hatar snö. Kyss


bild från nyårsafton förra året


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0