update från huvudstaden!

gokväll folk1.
efter många om och men nu har jag tillslut landat i stockholm hos kusin. och eftersom hon inte är hemma så passar jag på att låna hennes dator, för sen vet man ju inte hur mycket (lite) man får leka med den, haha. resan hit gick bra, jag mår bra, och imorgon är det nyårsafton. okej, lite lögn dära men jag ser allt positivt! vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig imorgon, men får väl bli en svart klänning och strumpbyxor. det är ju trots allt bara nyårsafton EHEHEHEH

sitter just nu och lyssnar lite när storebror spelar gitarr. låter faktiskt helt okej (ser ni, jag är en snäll syster). nu ska jag återgå till att göra det gamla vanliga - ingenting.

TAGGA MELLÖSA 2JANUARI!

Kyss, maju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0