TAGGA TAGGA TAGGA

alltså shit, jag tror aldrig jag har varit så taggad inför en fest, men det känns som att det kommer bli så jävla bra. jag tillochmed skiter lite i nyår, vill bara att det ska vara över så att jag kan ladda det nya året med dom bästa. okej, jag skiter ju inte i nyår, ser det mer som en liten mjukstart eftersom den kommer firas med familj, släkt och vänner i stockholm. och efter det är det tvåtusentio, mitt positiva år. ett år med en sådan klockren start kan ju inte sluta annat än perfekt! det finns bara ett problem - men om det ignoreras så kan man säga att jag mår bättre än bäst. ge mig nu 2januari, en perfekt parteynight med babe'sen.

godnatt världen, mjau.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0