God morgon, på ett ungefär.

kuckeleku, klockan är sju. fast ne
haha, hej folk1. har precis fixat mig och nu är jag redo att förflytta mig till shoppingstaden etuna. tyvärr så är inte min skjuts det, så lär ju inte komma iväg på ett tag. medans jag ändå bara sitter här så kunde jag bjuda på ett inlägg, och eftersom jag inte har något att skriva om så tänkte jag dissa hemtelefonen! jag är en sådan person som aldrig svarar i telefonen hemma, det är ändå aldrig till mig (jag kontaktas på mobil1 eller datorn). men så kommer dendära stunden då man är lonly in the house, så att säga. på något sätt lyckas alla få tag på vårat telefonnr just dom stunderna. det är skapligt irriterande. tillexempel, ringde det någon gång i morse innan päronen åkte? nej. har det ringt oavbrutet sedan dom stängde dörr1? ja. ibland har man ju lust att dra ur telefonjacket.

nu komma mmsen, så får hoppas att man kommer iväg till etuna snart. Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0