Borta bra, men hemma bäst

rubriken stämmer delvis in på mig. jag åker hellre bort än att vara hemma, egentligen. men så äre dethära med packning. det är helt enkelt inte min grej. för det första, så kom jag aldrig till etuna idag, vilket betyder att jag inte vet vad jag ska ha på mig på nyårsafton. "vi får väl försöka hitta något i vallentuna imorgon istället" - men lilla mamma, om jag inte hittar något då, ska jag gå naken då? för det andra, så vet jag aldrig hur mycket eller vad jag ska packa. visst, är du borta i fyra dagar, då packar du så att du klarar dig i fyra dagar - vad är det svåra? vettefan, men svårt är det! måste ju typ packa ner hela garderoben för att vara säker, men då kommer bara klagomålen. "varför packar du så mycket? det där tar ju upp hela bagageluckan! kommer du ens avnända hälften?" nej, mycket möjligt att jag inte kommer, men nu har jag iallafall chansen att testa mig fram. tro mig, been there done that.

nej, nu måste jag återgå till helvetet. mamma blir galen om jag inte packar klart idag, då kommer jag bara dra ut på schemat imorgon. sleep tight, folk1. uppdaterar imorgon från huvudstaden då jag kommer att beslagta kusins nya dator. Kyss


make up today.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0